Monday, May 10, 2010

how to skor special embryo tahun 2??




salam..special embryo second antara subjek yang saya suka tapi antara subjek menyebabkan saya taghil anac tahun lepas...reason-saya langsung x pham ape2 dari buku embryo gamaa(buku embryo gamaa sangat complicated) dan make things worse saya baca buku sameh doss pun x paham..alhamdulillah..pade hari saya taghil tue terjumpa lah nota embryo ini...

nota ini gambar dan nota diterangkan bersama2 ..so sangat memudahkan kerja paham dan menghafal...ingat embryo dalam written exam sama penting mcm buku lain spt neuro...kalat intersted nak dapatkan nota nie..saya ade letak few examples yg saya scan kat tepi dan adalah mengikut silibus kite..if you like the notes ..blh dapatkan dari saya..insya allah free of charge...contact saya kat ym majidkhan310@yahoo.com

No comments:

Post a Comment